رویدادها آرشیو خبر ها
رکوردهای که جابجا شده اند و می شوند !

رکوردهای که جابجا شده اند و می شوند !

پس از رفتن الساندرو دل پیرو ، جانلوئیجی بوفون کاپیتان یوونتوس شد و به عنوان قدیمی ترین یوونتوسی حال حاضر مرد اول بانوی پیر هم لقب گرفت . کاپیتان حال حاضر یووه با 3 جامی که در این فصل گرفت (اسکودتو، کوپا، سوپر کاپ ایتالیا) تعداد جامهای خود را با یووه به عدد 14 رساند و از این نظر با بزرگانی مانند شیره آ، فرارا، تاکیناردی و کونته برابر شد .

بوفون اگه موفق شود تا زمان حضورش در یوونتوس، یک لیگ قهرمانان اروپا و یک سوپر کاپ اروپا را هم بدست بیاورد از نظر ارزش جام ها و تعداد جام با دل پیرو (16) برابری خواهد کرد .

البته الکس دل پیرو یک جام بین قاره ای که در حال حاضر با جام باشگاه های جهان ادغام شده است برنده شده و در صورتی که بوفون این جام را نیز به واسطه قهرمانی لیگ قهرمانان بدست بیاورد به تنهایی نفر اول باشگاه یوونتوس خواهد شد

سوپر من مشترکاً با دل پیرو 8 اسکودتو و 1 کوپا بدست آورده ، و از نظر قهرمانی سوپر کاپ ایتالیا هم دل پیرو (4) را با 5 جام پشت سر گذاشته است .

کاپیتان بوفون در فصل 2014/15، مجموعاً 46 بازی برای بیانکونری انجام داد و از نظر تعداد بازی جوزپه فورینو را پشت سر گذاشت و با 536 بازی نفر سوم شد و حالا تنها 16 بازی با رکورد شیره آ بزرگ (552) فاصله دارد و البته 169 بازی با رکورد جاودانه الکس (705) .

در تعداد فصل های حضور با لباس یووه (15)  ، با فورینو، بونیپرتی، دپترینی ، و بیگاتو برابر شد و مشترکاً در رده سوم قرار دارد . نفر اول دل پیرو با 19 فصل حضور و نفر دوم وارگلین با 17 فصل حضور .

همچنین از نظر تعداد بازی به تفکیک هر لیگ نیز ، بوفون این فرصت را دارد تا رکوردهایی را جابجا کند .

سری آ: دل پیرو 513 - بونیپرتی 443 - بوفون 423

لیگ قهرمانان: دل پیرو 92 - بوفون 86 - تاکیناردی 71

سوپر کاپ ایتالیا: دل پیرو و بوفون مشترکا اول (6) - تاکیناردی 5 - بریندلی 4

کلیه رقابتهای اروپایی: دل پیرو 130 - بوفون 95 - تاکیناردی 93

ضمناً بوفون از نظر تعداد بازی ملی با لباس یووه هم نفر اول باشگاه می باشد :

بوفون 128 - زوف 93 - دل پیرو 91

" انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: